Log in to reply

help krijg geen mods in gta 5singelplayer

• hallo ik ben nieuw in deze wereld en heb een vraag.

kan iemand mij uitleggen in makkelijke taal hoe ik mods in het spel kan activeren want ik krijg het niet voor elkaar om ze te laten werken in de singel player

met vriendelijke groeten scoutingdrachten

• Dat probleem heb ik ook, ik zou graag willen weten hoe ik mods kan installeren

• MODERATOR

@Scoutingdrachten said in help krijg geen mods in gta 5singelplayer:

hallo ik ben nieuw in deze wereld en heb een vraag.

kan iemand mij uitleggen in makkelijke taal hoe ik mods in het spel kan activeren want ik krijg het niet voor elkaar om ze te laten werken in de singel player

Wat precies krijg je niet voor elkaar?! Gebruik je OpenIV en de mods folder? Heb je je mods DLC's toegevoegd aan je dclist.xml? (Ook in de mods folder, in update.rpf daar).

• @meimeiriver wat bedoelt u met dclist waar vind ik dat

• MODERATOR

@meimeiriver said in help krijg geen mods in gta 5singelplayer:

@Scoutingdrachten said in help krijg geen mods in gta 5singelplayer:

hallo ik ben nieuw in deze wereld en heb een vraag.

Wat precies krijg je niet voor elkaar?! Gebruik je OpenIV en de mods folder? Heb je je mods DLC's toegevoegd aan je dclist.xml? (Ook in de mods folder, in update.rpf daar).

Daar zit het probleem dan dus. :)

Ten eerste, installeer OpenIV. Zonder gaat het niet.

De dlclist.xml file waar ik het over had, bevindt zich in:

Grand Theft Auto V\mods\update\update.rpf\common\data

Je moet dus sowieso een mods folder aanmaken, en daarin een update folder, met de update.rpf van de update folder van de game zelf. Dat is de basis om te gaan modden. Je mods folder zal waarschijnlijk ook een x64 folder bevatten, voor he dlcpacks; een folder dus als deze:

Grand Theft Auto V\mods\update\x64\dlcpacks

Daarin gaan je add-on DLC packs. Die moet je dan vervolgens toevoegen aan de dlclist.xml (in mods\update\update.rpf\common\data).