Log in to reply

return desktop gta 5 mod

• hello everyone my problem is that in the middle of my game returns to the bueraux without any error message you know why

• MODERATOR

• yho ok here are my configurations

GTA 5 Game version 1.0.1365.1
    script hook and updated as well as openiv

and I do not think that the mods that I already instal on the game is the problem because I esse them 1 by 1 and I do not see any particular problem at last I said his I said nothing ^^

• LOL, comedy central!

• yes I like the comedy Lol there is a problem? if you do not understand what I ask you tell me I'll answer you with pleasure and if you can not help me need to come to make the interesting thank you ^^

• MODERATOR

@eshenk said in return desktop gta 5 mod:

LOL, comedy central!

"I esse them 1 by 1 and I do not see any particular problem at last I said his I said"

LOL. Basically, he said that you said that he said that... no, wait, I got confused now. :P

Yep, folks, that's what you get when you can't be 'essed' to ask questions normally.

• mdr sorry but I'm talking to you thanks to google translation ^^

• @toumabrav Maybe someone here speaks your language, which is...?

• i speak french ^^

• MODERATOR

@toumabrav said in return desktop gta 5 mod:

i speak french ^^

This site (graciously) allows you to speak in your native tongue. I suggest you do so, as it will make things easier on you.

• ok cool !
    alors voici mon problème. quand je joue pendant 10 à 15 min le jeu s'arrête et me remet sur le bureau de Windows, je pense que c'est mon " gameconfig " qui bug mais je ne sais pas quoi modifier, j'avais aussi un souci dans une mission où les personnages restent figés ou que devant l'icône d'une mission il ne se passe rien aussi (la première mission avec le photographe)! voilà mes problèmes, j'ai toutes les Mises à jour du jeu. j'espère trouver une solution avec vous.
    merci.

• https://image.noelshack.com/fichiers/2018/23/2/1528208634-sans-titre.png
    voici mon problème en image en espérant cette fois avoir une bonne réponse et non des moquerie merci ^^

• meimeiriver que j écrie en français ou en japonais c la même je voix que personne ne veux s intéresser de prés ou de loin a ce problème ni même me donnait une petit idée je s ai pas plus de 200 vue juste pour me faire la morale tanks This site (graciously) pourquoi vous envisager pas de crée une religions ou une secte les mec vous ferait tabac

• MODERATOR

meimeiriver que j écrie en français ou en japonais c la même je voix que personne ne veux s intéresser de prés ou de loin a ce problème ni même me donnait une petit idée je s ai pas plus de 200 vue juste pour me faire la morale tanks This site (graciously) pourquoi vous envisager pas de crée une religions ou une secte les mec vous ferait tabac

The problem is not your French (which I can read just fine, btw; although writing has been too long ago), but the fact that 'My game returns to desktop, after playing for a while' is simply not something anyone can really do anything with, at all. So, most ppl will simply ignore your topic.

You say you think it may be your gameconfig? Great! Did you try it, though? Use Dilapidated's gameconfig, for instance. And what do your various ScriptHookV logs say?

• oui d'abord je te remerci de m'avoir répondu ainsi je pense que je me suis importer un peu vite sinon ce gameconfig que tu me propose je l'utilise déjà et je pense que pour l'instant c'est le meilleur aussi je pense m'être tromper sur ce sujet je retourne cette fois la faute soit peut etre sur natural vision ou peut etre world of variety. c'est les 2 MODS installés.

• MODERATOR

oui d'abord je te remerci de m'avoir répondu ainsi je pense que je me suis importer un peu vite sinon ce gameconfig que tu me propose je l'utilise déjà et je pense que pour l'instant c'est le meilleur aussi je pense m'être tromper sur ce sujet je retourne cette fois la faute soit peut etre sur natural vision ou peut etre world of variety. c'est les 2 MODS installés.

I doubt it's Natural Vision. I installed that myself (and although I uninstalled it again, it didn't cause a crash). I would certainly try without 'World of variety' for a moment. In fact, what happens if you don't use any mods at all? (like when you temporarily rename your 'mods' folder). Also, it's still a good idea to examine what your ScriptHookV logs are saying.

• @meimeiriver salut a tous alors Apres que j ai retirer world of variety et natural vision la mission se lance tous fonctionne nickel .en effet je pense que vous avait resont je croie aussi que cela ne vient pas de natural vision mai de world of variety car c au moment ou je l installe que la mission ne fonctionne plus je ne sait pas quoi modifier pour remédier a ce problème Mercie de me lancer sur la bonne route du paparazi :disappointed_relieved:

• Personne ici.
    peut être un mauvais chiffre dans le gameconfig je pense?

• MODERATOR

Personne ici.
    peut être un mauvais chiffre dans le gameconfig je pense?

I very much doubt that. I mean, half the ppl on this site, if not more, are using his gameconfig.

It seems World of Variety 4.0 is rather tricky, and relies on the precise installation order of things (see his pinned comment). In fact, as I don't use World of Variety, I think you're probably better off asking support in his own topic he made for his mod (and which he suggests in his pinned comment too).

• OK je te remercie je vais de ce pas retourner m'a demandé sur le sujet de ce mods

Log in to reply

Looks like your connection to GTA5-Mods.com Forums was lost, please wait while we try to reconnect.