Log in to reply

Helpme/Ayuda ... Cinematics history mode bug/bug de cinematicas en modo historia

• Traduciré con Google lo ciento no hablo ingles vivo en Yucatán México

I'll translate with Google I'm sorry I do not speak English I live in Yucatan Mexico

Help: when I go to the place of a mission these are not activated ... in strangers and crazy for example: with Franklin I approach the paparazzi and only stays there does not activate the kinematics or start the mission but in the menu Pause appears that is active ... it happens the same with the main missions .. I arrive at the house of Lester activates the first kinematics and lets me enter the house but the next one is not activated anymore, the mission does not continue and I stay trapped inside the house of Lester circling and this remains in your computer .... I have installed mods I require help for a solution that does NOT make me reinstall everything.

Ayuda: cuando me dirijo a el lugar de alguna misión estas no se activan... en extraños y locos por ejemplo: con Franklin me acerco al paparazzi y solo se queda ahí no se activa la cinemática ni empieza la misión pero en el menú de pausa aparece que esta activa... me sucede igual con las misiones principales.. llego a la casa de Lester se activa la primera cinemática y me deja entrar a la casa pero ya no se activa la siguiente, la misión no continua y me quedo atrapado dentro de la casa de Lester dando vueltas y este permanece en su computadora.... tengo mods instalados requiero ayuda para una solución que NO me haga reinstalar todo.

Log in to reply

Looks like your connection to GTA5-Mods.com Forums was lost, please wait while we try to reconnect.