Log in to reply

i can't mod GTA V, please HELP!!!

• [Excuse my bad english]
    I tried with all mod types, thinking it was gta, I reinstalled. But no, none of it to run nothing but the nativetrainer, and a dll that does spawn the car DLC. can someone please help me ?? ATTACHED PHOTOS FOLDER. [Excuse my bad english]
    I tried with all mod types, thinking it was gta, I reinstalled. But no, none of it to run nothing but the nativetrainer, and a dll that does spawn the car DLC. can someone please help me ?? ATTACHED PHOTOS FOLDER. [Excuse my bad english]

alt text

that is a OPENIV SCREENSHOT.

alt text

• @Explogion778 What exactly doesn't work? And if you don't know English very well, you can type in Italian, where you are from, according to ypur IP address.

E se non si conosce molto bene l'inglese, è possibile digitare in italiano. Sono sicuro che qualcuno sarà in grado di aiutare.

• ok, Thanks for reply, i will type in italian.. allora io installo le mods, ma non succede nulla, le uniche che funzionano sono: il native trainer e un dll per le auto dei dlc.

Ho provato a installare diverse auto, addons oppure replace, ma niente, ho provato con degli scripts (HO SEGUITO ALLA LETTERA OGNI SINGOLO STEP DELLE ISTRUZIONI) ma neanche, ho anche reinstallato il gioco cercando (invanamente) di pulirlo. Potreste scrivermi cosa potrei aver sbagliato? Grazie in anticipo.

Log in to reply

Looks like your connection to GTA5-Mods.com Forums was lost, please wait while we try to reconnect.